Η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις αφορά σε γενικότερες ερωτήσεις που υποβάλλονται συχνά από τους ενδιαφερόμενους.

Κατά συνέπεια δεν μπορούν να συμπεριλάβουν το πλήθος των επιμέρους ατομικών περιπτώσεων ή να υποκαταστήσουν την πληρέστερη ενημέρωση που μπορεί να δοθεί μόνο μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας από τους αρμόδιους εκπροσώπους μας.

Η συγκεκριμένη ενότητα θα ενημερώνετε κατά καιρούς με νέες κατηγορίες και πληροφορίες.

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Για την πορεία της αίτησης σας θα ενημερώνεστε:

Α. Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

  • Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
  • Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
  • Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.

3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Β. Στην ιστοσελίδα πατώντας  εδώ

Έχω υπηρεσίες από άλλο πάροχο, μπορώ να κάνω αίτηση για την Nova στο line4you.gr;
Φυσικά και μπορείτε, σε προνομιακές τιμές που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.
Εάν έχετε ενεργή σύνδεση σε κάποιον άλλο πάροχο και θέλετε να προμηθευτείτε ένα από τα προγράμματα της Nova, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί «Ζητήστε να σας καλέσουμε» που θα βρείτε ενεργό σε όλες τις σελίδες του ιστοτοπού μας και εμείς θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενεργοποίησης της υπηρεσίας που επιθυμείτε!!!
Εύκολα, γρήγορα και στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!!!

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play;

Οι υπηρεσίες Nova3play είναι διαθέσιμες για νέους πελάτες Nova.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει κάλυψη από το ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet.

Μάθετε αν οι υπηρεσίες Nova3play είναι διαθέσιμες στην περιοχή σας συμπληρώνοντας την φόρμα Ελέγχου Διαθεσιμότητας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας.

Έχω κάνει αίτηση για μια από τις υπηρεσίες Nova3play, πότε θα ενεργοποιηθεί;

Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play απαιτείται η εγκατάσταση και ενεργοποίηση της υπηρεσίας δορυφορικής τηλεόρασης από εξουσιοδοτημένο τεχνικό καθώς και η ενεργοποίηση της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας.

Όταν η υπηρεσία internet και τηλεφωνίας βρίσκεται σε τελικό στάδιο προς ενεργοποίηση (περίπου 5 ημέρες από την υποβολή της αίτησης σας), ένας εξουσιοδοτημένος τεχνικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να πραγματοποιήσει την εγκατάσταση του εξοπλισμού και την ενεργοποίηση της υπηρεσίας τηλεόρασης.

Όταν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία internet και τηλεφωνίας (περίπου 20 ημέρες από την υποβολή της αίτησης σας), η συνολική υπηρεσία Nova3play ενεργοποιείται.

Σε περίπτωση ενεργοποίησης της υπηρεσίας σε νέα τηλεφωνική γραμμή, ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας όταν κατασκευαστεί η γραμμή (περίπου 15 ημέρες από την υποβολή της αίτηση σας), έτσι ώστε να πραγματοποιήσει παράλληλα με την εγκατάσταση της υπηρεσίας τηλεόρασης και την απαιτούμενη εγκατάσταση της υπηρεσίας τηλεφωνίας.

Απαιτείται ειδικός εξοπλισμός για τις υπηρεσίες Nova3play;

Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play απαιτείται ο αποκωδικοποιητής NovaBox, δορυφορική κεραία και ADSL Router.

Απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης;

Ναι, απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης (αποκωδικοποιητή και δορυφορικής κεραίας) που πραγματοποιείται εντελώς δωρεάν από εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας.

Απαιτείται εγκατάσταση του ADSL Router;

Ο εξοπλισμός ADSL router δεν απαιτεί ειδική εγκατάσταση.

Αν έχετε ήδη εγκατεστημένο ADSL εξοπλισμό δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα.

Κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, ο εξοπλισμός που ήδη έχετε, θα συγχρονίσει και θα συνδεθεί στο internet.

Αν δεν έχετε δικό σας εξοπλισμό, μπορείτε να προμηθευτείτε από εμάς.

Λεπτομέρειες για την λειτουργία του θα βρείτε στο συνοδευτικό έντυπο που βρίσκεται μέσα στο κουτί του εξοπλισμού.

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Έχω υπηρεσίες από άλλο πάροχο, μπορώ να κάνω αίτηση για την Nova στο line4you.gr;
Φυσικά και μπορείτε, σε προνομιακές τιμές που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.
Εάν έχετε ενεργή σύνδεση σε κάποιον άλλο πάροχο και θέλετε να προμηθευτείτε ένα από τα προγράμματα της Nova, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί «Ζητήστε να σας καλέσουμε» που θα βρείτε ενεργό σε όλες τις σελίδες του ιστοτοπού μας και εμείς θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενεργοποίησης της υπηρεσίας που επιθυμείτε!!!
Εύκολα, γρήγορα και στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!!!

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Για την πορεία της αίτησης σας θα ενημερώνεστε:

Α. Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

  • Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
  • Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
  • Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.

3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Β. Στην ιστοσελίδα πατώντας  εδώ

Απαιτείται εγκατάσταση του ADSL Router;

Ο εξοπλισμός ADSL router δεν απαιτεί ειδική εγκατάσταση.

Αν έχετε ήδη εγκατεστημένο ADSL εξοπλισμό δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα.

Κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, ο εξοπλισμός που ήδη έχετε, θα συγχρονίσει και θα συνδεθεί στο internet.

Αν δεν έχετε δικό σας εξοπλισμό, μπορείτε να προμηθευτείτε από εμάς.

Λεπτομέρειες για την λειτουργία του θα βρείτε στο συνοδευτικό έντυπο που βρίσκεται μέσα στο κουτί του εξοπλισμού.

Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για την υπηρεσία Nova Internet 50 & Nova Internet 100;

Για την υπηρεσία Nova Internet 50 & Nova Internet 100 χρειάζεσαι ένα DSL Router, το οποίο μπορείς να αποκτήσεις με 20,00€ μαζί με τη Nova3play ή Nova2play υπηρεσία σου!

Απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης;

Ναι, απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης (αποκωδικοποιητή και δορυφορικής κεραίας) που πραγματοποιείται εντελώς δωρεάν από εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας.

Μπορώ να συνδυάσω Internet & Tηλεφωνία με τις υπηρεσίες Nova Τηλεόραση;
Φυσικά και μπορείτε, σε προνομιακές τιμές που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.
Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί «Ζητήστε να σας καλέσουμε» που θα βρείτε ενεργό σε όλες τις σελίδες του ιστοτοπού μας και εμείς θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενημέρωσής σας
Εύκολα, γρήγορα και στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!!!

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Για την πορεία της αίτησης σας θα ενημερώνεστε:

Α. Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

  • Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
  • Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
  • Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.

3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Β. Στην ιστοσελίδα πατώντας  εδώ

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Για την πορεία της αίτησης σας θα ενημερώνεστε:

Α. Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

  • Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
  • Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
  • Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.

3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Β. Στην ιστοσελίδα πατώντας  εδώ

Απαιτείται εγκατάσταση του ADSL Router;

Ο εξοπλισμός ADSL router δεν απαιτεί ειδική εγκατάσταση.

Αν έχετε ήδη εγκατεστημένο ADSL εξοπλισμό δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα.

Κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, ο εξοπλισμός που ήδη έχετε, θα συγχρονίσει και θα συνδεθεί στο internet.

Αν δεν έχετε δικό σας εξοπλισμό, μπορείτε να προμηθευτείτε από εμάς.

Λεπτομέρειες για την λειτουργία του θα βρείτε στο συνοδευτικό έντυπο που βρίσκεται μέσα στο κουτί του εξοπλισμού.

Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για την υπηρεσία Nova Internet 50 & Nova Internet 100;

Για την υπηρεσία Nova Internet 50 & Nova Internet 100 χρειάζεσαι ένα DSL Router, το οποίο μπορείς να αποκτήσεις με 20,00€ μαζί με τη Nova3play ή Nova2play υπηρεσία σου!

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Χρειάζομαι τηλεφωνική γραμμή;

Όχι δεν χρειάζεται να έχεις στο σπίτι σου τηλεφωνική γραμμή. Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται μέσω δορυφόρου.

Ειδικά για την υπηρεσία τηλεφωνίας μπορείς ακόμη και να κρατήσεις ή να μεταφέρεις στην υπηρεσία σου τον τηλεφωνικό αριθμό που ενδεχομένως ήδη έχεις.

Πόσο γρήγορο είναι το internet μέσω δορυφόρου;

To internet που παρέχεται με τις υπηρεσίες Nova SAT 20, Nova2play SAT και Nova3play SAT είναι με ταχύτητες έως 20Mbps download & 6 Mbps Upload.

Η υπηρεσία είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει ταχύτητα πολύ κοντινή στα 20 Mbps σε κάθε πελάτη. Βάσει εμπειρίας, το internet μέσω δορυφόρου σε σχέση με το internet μέσω σταθερού δικτύου παρέχει πολύ πιο κοντινές ταχύτητες της ονομαστικής («έως 20Mbps»).

Ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές αυτή η απόκλιση είναι πολύ μεγαλύτερη καθώς συνήθως με μια π.χ. ADSL σύνδεση η μέση πραγματική ταχύτητα που πιάνει ο χρήστης σε αυτές τις περιοχές δεν ξεπερνάει τα 4 Mbps (από 24Mbps).

Τι εξοπλισμό θα χρειαστώ;

Λαμβάνεις όλον τον εξοπλισμό με την αγορά της υπηρεσίας & οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας αναλαμβάνουν την εγκατάσταση της δορυφορικής κεραίας εξωτερικά αλλά και του εξοπλισμού μέσα στο σπίτι.

Υπάρχει κάποια Πολιτική Ορθής Χρήσης σχετικά με την υπηρεσία internet;

Ισχύει Πολιτική Ορθής Χρήσης με ανώτατο όριο κίνησης δεδομένων 10GB / μήνα ή 20GB/μήνα (με απεριόριστη νυχτερινή χρήση 23:00- 07:00) εφόσον επιλεχθεί η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Χρειάζεται ο υπολογιστής μου να έχει ιδιαίτερες δυνατότητες;

Όχι, ο υπολογιστής σου συνδέεται στο modem όπως με οποιαδήποτε άλλη σύνδεση, ενώ η τηλεφωνία λειτουργεί μέσω του router που σου παρέχεται (εφόσον έχεις υπηρεσία που περιλαμβάνει τηλεφωνία) και δεν σχετίζεται με τον υπολογιστή σου. Υποστηρίζονται όλοι οι διαδεδομένοι τύποι των υπολογιστών

Η Πολιτική Ορθής Χρήσης αφορά τόσο το downloading όσο και το uploading;

Ναι, η κίνηση που κάνεις αφορά τόσο στο downloading όσο και στο uploading.

Τι γίνεται όταν στο internet ξεπεράσω τη μηνιαία κίνηση που δικαιούμαι, έχω κάποια χρέωση;

Όχι, δεν θα έχεις την οποιαδήποτε πρόσθετη χρέωση ούτε διακόπτεται η υπηρεσία internet.

Σε περίπτωση που υπερβείς αυτό το όριο, περιορίζεται προσωρινά η ταχύτητα της σύνδεσής σου στο ανώτατο όριο των 256 kbps upload & 128 kbps download έως το τέλος του μηνιαίου κύκλου της υπηρεσίας σου.

Στη συνέχεια, η ταχύτητα επανέρχεται αυτόματα στο ανώτατο όριο των 20Mbps download & 6Mbps upload

Πόσο είναι το "latency" (καθυστέρηση) σε μια δορυφορική μετάδοση δεδομένων;

Οι γεωστατικοί δορυφόροι βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τη γη και σε ύψος 36.000 χιλιομέτρων, περίπου, επάνω από τον ισημερινό.

Τα δεδομένα που εκπέμπονται από ένα επίγειο σταθμό χρειάζονται περίπου 250 msec για να φτάσουν στο δορυφόρο και να επιστρέψουν στη γη (roundtrip time).

Επίσης, τα πρωτόκολλα κωδικοποίησης και προς τις δύο κατευθύνσεις προσθέτουν άλλα 600 msec.

Για να περιοριστεί η καθυστέρηση (latency) στη μεταφορά δεδομένων, η οποία θα είχε αρνητική επίδραση στην ταχύτητα του browsing, το μόντεμ που παρέχεται διαθέτει ειδικό λογισμικό Web acceleration και λειτουργία Performance Enhancing Proxy.