Η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις αφορά σε γενικότερες ερωτήσεις που υποβάλλονται συχνά από τους ενδιαφερόμενους.

Κατά συνέπεια δεν μπορούν να συμπεριλάβουν το πλήθος των επιμέρους ατομικών περιπτώσεων ή να υποκαταστήσουν την πληρέστερη ενημέρωση που μπορεί να δοθεί μόνο μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας από τους αρμόδιους εκπροσώπους μας.

Η συγκεκριμένη ενότητα θα ενημερώνετε κατά καιρούς με νέες κατηγορίες και πληροφορίες.

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Για την πορεία της αίτησης σας θα ενημερώνεστε:

Α. Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

  • Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
  • Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
  • Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.

3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Β. Στην ιστοσελίδα πατώντας  εδώ

Έχω υπηρεσίες από άλλο πάροχο, μπορώ να κάνω αίτηση για την Nova στο line4you.gr;
Φυσικά και μπορείτε, σε προνομιακές τιμές που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.
Εάν έχετε ενεργή σύνδεση σε κάποιον άλλο πάροχο και θέλετε να προμηθευτείτε ένα από τα προγράμματα της Nova, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί «Ζητήστε να σας καλέσουμε» που θα βρείτε ενεργό σε όλες τις σελίδες του ιστοτοπού μας και εμείς θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενεργοποίησης της υπηρεσίας που επιθυμείτε!!!
Εύκολα, γρήγορα και στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!!!

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play;

Οι υπηρεσίες Nova3play είναι διαθέσιμες για νέους πελάτες Nova.

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει κάλυψη από το ιδιόκτητο δίκτυο της Forthnet.

Μάθετε αν οι υπηρεσίες Nova3play είναι διαθέσιμες στην περιοχή σας συμπληρώνοντας την φόρμα Ελέγχου Διαθεσιμότητας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας.

Έχω κάνει αίτηση για μια από τις υπηρεσίες Nova3play, πότε θα ενεργοποιηθεί;

Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play απαιτείται η εγκατάσταση και ενεργοποίηση της υπηρεσίας δορυφορικής τηλεόρασης από εξουσιοδοτημένο τεχνικό καθώς και η ενεργοποίηση της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας.

Όταν η υπηρεσία internet και τηλεφωνίας βρίσκεται σε τελικό στάδιο προς ενεργοποίηση (περίπου 5 ημέρες από την υποβολή της αίτησης σας), ένας εξουσιοδοτημένος τεχνικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να πραγματοποιήσει την εγκατάσταση του εξοπλισμού και την ενεργοποίηση της υπηρεσίας τηλεόρασης.

Όταν ενεργοποιηθεί η υπηρεσία internet και τηλεφωνίας (περίπου 20 ημέρες από την υποβολή της αίτησης σας), η συνολική υπηρεσία Nova3play ενεργοποιείται.

Σε περίπτωση ενεργοποίησης της υπηρεσίας σε νέα τηλεφωνική γραμμή, ο εξουσιοδοτημένος τεχνικός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας όταν κατασκευαστεί η γραμμή (περίπου 15 ημέρες από την υποβολή της αίτηση σας), έτσι ώστε να πραγματοποιήσει παράλληλα με την εγκατάσταση της υπηρεσίας τηλεόρασης και την απαιτούμενη εγκατάσταση της υπηρεσίας τηλεφωνίας.

Απαιτείται ειδικός εξοπλισμός για τις υπηρεσίες Nova3play;

Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Nova3play απαιτείται ο αποκωδικοποιητής NovaBox, δορυφορική κεραία και ADSL Router.

Απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης;

Ναι, απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης (αποκωδικοποιητή και δορυφορικής κεραίας) που πραγματοποιείται εντελώς δωρεάν από εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας.

Απαιτείται εγκατάσταση του ADSL Router;

Ο εξοπλισμός ADSL router δεν απαιτεί ειδική εγκατάσταση.

Αν έχετε ήδη εγκατεστημένο ADSL εξοπλισμό δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα.

Κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, ο εξοπλισμός που ήδη έχετε, θα συγχρονίσει και θα συνδεθεί στο internet.

Αν δεν έχετε δικό σας εξοπλισμό, μπορείτε να προμηθευτείτε από εμάς.

Λεπτομέρειες για την λειτουργία του θα βρείτε στο συνοδευτικό έντυπο που βρίσκεται μέσα στο κουτί του εξοπλισμού.

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Έχω υπηρεσίες από άλλο πάροχο, μπορώ να κάνω αίτηση για την Nova στο line4you.gr;
Φυσικά και μπορείτε, σε προνομιακές τιμές που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.
Εάν έχετε ενεργή σύνδεση σε κάποιον άλλο πάροχο και θέλετε να προμηθευτείτε ένα από τα προγράμματα της Nova, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί «Ζητήστε να σας καλέσουμε» που θα βρείτε ενεργό σε όλες τις σελίδες του ιστοτοπού μας και εμείς θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενεργοποίησης της υπηρεσίας που επιθυμείτε!!!
Εύκολα, γρήγορα και στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!!!

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Για την πορεία της αίτησης σας θα ενημερώνεστε:

Α. Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

  • Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
  • Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
  • Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.

3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Β. Στην ιστοσελίδα πατώντας  εδώ

Απαιτείται εγκατάσταση του ADSL Router;

Ο εξοπλισμός ADSL router δεν απαιτεί ειδική εγκατάσταση.

Αν έχετε ήδη εγκατεστημένο ADSL εξοπλισμό δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα.

Κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, ο εξοπλισμός που ήδη έχετε, θα συγχρονίσει και θα συνδεθεί στο internet.

Αν δεν έχετε δικό σας εξοπλισμό, μπορείτε να προμηθευτείτε από εμάς.

Λεπτομέρειες για την λειτουργία του θα βρείτε στο συνοδευτικό έντυπο που βρίσκεται μέσα στο κουτί του εξοπλισμού.

Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για την υπηρεσία Nova Internet 50 & Nova Internet 100;

Για την υπηρεσία Nova Internet 50 & Nova Internet 100 χρειάζεσαι ένα DSL Router, το οποίο μπορείς να αποκτήσεις με 20,00€ μαζί με τη Nova3play ή Nova2play υπηρεσία σου!

Απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης;

Ναι, απαιτείται εγκατάσταση του εξοπλισμού της υπηρεσίας τηλεόρασης (αποκωδικοποιητή και δορυφορικής κεραίας) που πραγματοποιείται εντελώς δωρεάν από εξουσιοδοτημένο εγκαταστάτη μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας.

Μπορώ να συνδυάσω Internet & Tηλεφωνία με τις υπηρεσίες Nova Τηλεόραση;
Φυσικά και μπορείτε, σε προνομιακές τιμές που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.
Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί «Ζητήστε να σας καλέσουμε» που θα βρείτε ενεργό σε όλες τις σελίδες του ιστοτοπού μας και εμείς θα προχωρήσουμε στις απαραίτητες διαδικασίες ενημέρωσής σας
Εύκολα, γρήγορα και στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς!!!

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Για την πορεία της αίτησης σας θα ενημερώνεστε:

Α. Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

  • Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
  • Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
  • Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.

3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Β. Στην ιστοσελίδα πατώντας  εδώ

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Πως μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της αίτησης μου;

Για την πορεία της αίτησης σας θα ενημερώνεστε:

Α. Mέσω SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην αίτηση σας. Πιο αναλυτικά σας αποστέλλεται ενημερωτικό SMS για να ενημερώθείτε:

1. Για την επιτυχή καταχώρηση της αίτησης σας
2. Σε περίπτωση νέας τηλεφωνικής γραμμής:

  • Για τον προσωρινό αριθμό με τον οποίο μπορείτε να παρακολουθείτε την αίτηση σας
  • Για την εκτιμώμενη ημερομηνία κατασκευής της γραμμής σας
  • Ότι απαιτείται η αναγραφή του ονόματος σας στο κουδούνι της οικίας σας έτσι ώστε να πραγματοποιηθεί επιτυχώς η κατασκευή της γραμμής σας.

3. Για το username και password που είναι απαραίτητα για την ενεργοποίηση του e-mail account σας και τη δωρεάν πρόσβασή σας στα Nova HotSpot
4. Για τον νέο σας τηλεφωνικό αριθμό
5. Για την ημερομηνία ενεργοποίησης της υπηρεσίας internet και τηλεφωνίας

Β. Στην ιστοσελίδα πατώντας  εδώ

Απαιτείται εγκατάσταση του ADSL Router;

Ο εξοπλισμός ADSL router δεν απαιτεί ειδική εγκατάσταση.

Αν έχετε ήδη εγκατεστημένο ADSL εξοπλισμό δεν χρειάζεται να κάνετε απολύτως τίποτα.

Κατά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας, ο εξοπλισμός που ήδη έχετε, θα συγχρονίσει και θα συνδεθεί στο internet.

Αν δεν έχετε δικό σας εξοπλισμό, μπορείτε να προμηθευτείτε από εμάς.

Λεπτομέρειες για την λειτουργία του θα βρείτε στο συνοδευτικό έντυπο που βρίσκεται μέσα στο κουτί του εξοπλισμού.

Τι εξοπλισμό χρειάζομαι για την υπηρεσία Nova Internet 50 & Nova Internet 100;

Για την υπηρεσία Nova Internet 50 & Nova Internet 100 χρειάζεσαι ένα DSL Router, το οποίο μπορείς να αποκτήσεις με 20,00€ μαζί με τη Nova3play ή Nova2play υπηρεσία σου!

Έστειλα αίτημα επικοινωνίας για μια υπηρεσία σας, ποιο είναι το επόμενο βήμα;

Μόλις παραλάβουμε το αίτημα σας ένας εκπρόσωπος μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που μας δώσατε.

Θα σας ενημερώσουμε για την υπηρεσία που επιλέξατε και την διαδικασία ενεργοποίησής της.

Σας παρέχουμε εξειδικευμένο σύμβουλο εξυπηρέτησης και μπορείτε να παρακολουθείτε μαζί όλη την πορεία εξέλιξης του αιτήματος σας.

Η εξέλιξη στην προσωπική σας εξυπηρέτηση είναι γεγονός.

Χρειάζομαι τηλεφωνική γραμμή;

Όχι δεν χρειάζεται να έχεις στο σπίτι σου τηλεφωνική γραμμή. Όλες οι υπηρεσίες παρέχονται μέσω δορυφόρου.

Ειδικά για την υπηρεσία τηλεφωνίας μπορείς ακόμη και να κρατήσεις ή να μεταφέρεις στην υπηρεσία σου τον τηλεφωνικό αριθμό που ενδεχομένως ήδη έχεις.

Πόσο γρήγορο είναι το internet μέσω δορυφόρου;

To internet που παρέχεται με τις υπηρεσίες Nova SAT 20, Nova2play SAT και Nova3play SAT είναι με ταχύτητες έως 20Mbps download & 6 Mbps Upload.

Η υπηρεσία είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε να παρέχει ταχύτητα πολύ κοντινή στα 20 Mbps σε κάθε πελάτη. Βάσει εμπειρίας, το internet μέσω δορυφόρου σε σχέση με το internet μέσω σταθερού δικτύου παρέχει πολύ πιο κοντινές ταχύτητες της ονομαστικής («έως 20Mbps»).

Ειδικά σε απομακρυσμένες περιοχές αυτή η απόκλιση είναι πολύ μεγαλύτερη καθώς συνήθως με μια π.χ. ADSL σύνδεση η μέση πραγματική ταχύτητα που πιάνει ο χρήστης σε αυτές τις περιοχές δεν ξεπερνάει τα 4 Mbps (από 24Mbps).

Τι εξοπλισμό θα χρειαστώ;

Λαμβάνεις όλον τον εξοπλισμό με την αγορά της υπηρεσίας & οι εξειδικευμένοι συνεργάτες μας αναλαμβάνουν την εγκατάσταση της δορυφορικής κεραίας εξωτερικά αλλά και του εξοπλισμού μέσα στο σπίτι.

Υπάρχει κάποια Πολιτική Ορθής Χρήσης σχετικά με την υπηρεσία internet;

Ισχύει Πολιτική Ορθής Χρήσης με ανώτατο όριο κίνησης δεδομένων 10GB / μήνα ή 20GB/μήνα (με απεριόριστη νυχτερινή χρήση 23:00- 07:00) εφόσον επιλεχθεί η συγκεκριμένη υπηρεσία.

Χρειάζεται ο υπολογιστής μου να έχει ιδιαίτερες δυνατότητες;

Όχι, ο υπολογιστής σου συνδέεται στο modem όπως με οποιαδήποτε άλλη σύνδεση, ενώ η τηλεφωνία λειτουργεί μέσω του router που σου παρέχεται (εφόσον έχεις υπηρεσία που περιλαμβάνει τηλεφωνία) και δεν σχετίζεται με τον υπολογιστή σου. Υποστηρίζονται όλοι οι διαδεδομένοι τύποι των υπολογιστών

Η Πολιτική Ορθής Χρήσης αφορά τόσο το downloading όσο και το uploading;

Ναι, η κίνηση που κάνεις αφορά τόσο στο downloading όσο και στο uploading.

Τι γίνεται όταν στο internet ξεπεράσω τη μηνιαία κίνηση που δικαιούμαι, έχω κάποια χρέωση;

Όχι, δεν θα έχεις την οποιαδήποτε πρόσθετη χρέωση ούτε διακόπτεται η υπηρεσία internet.

Σε περίπτωση που υπερβείς αυτό το όριο, περιορίζεται προσωρινά η ταχύτητα της σύνδεσής σου στο ανώτατο όριο των 256 kbps upload & 128 kbps download έως το τέλος του μηνιαίου κύκλου της υπηρεσίας σου.

Στη συνέχεια, η ταχύτητα επανέρχεται αυτόματα στο ανώτατο όριο των 20Mbps download & 6Mbps upload

Πόσο είναι το "latency" (καθυστέρηση) σε μια δορυφορική μετάδοση δεδομένων;

Οι γεωστατικοί δορυφόροι βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τη γη και σε ύψος 36.000 χιλιομέτρων, περίπου, επάνω από τον ισημερινό.

Τα δεδομένα που εκπέμπονται από ένα επίγειο σταθμό χρειάζονται περίπου 250 msec για να φτάσουν στο δορυφόρο και να επιστρέψουν στη γη (roundtrip time).

Επίσης, τα πρωτόκολλα κωδικοποίησης και προς τις δύο κατευθύνσεις προσθέτουν άλλα 600 msec.

Για να περιοριστεί η καθυστέρηση (latency) στη μεταφορά δεδομένων, η οποία θα είχε αρνητική επίδραση στην ταχύτητα του browsing, το μόντεμ που παρέχεται διαθέτει ειδικό λογισμικό Web acceleration και λειτουργία Performance Enhancing Proxy.

Υπηρεσίες Nova Energy

Τι είναι οι υπηρεσίες Nova Energy και σε ποιους απευθύνονται;

Οι υπηρεσίες Nova Energy είναι υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας που καλύπτουν οικιακά και επαγγελματικά τιμολόγια χαμηλής τάσης, και απευθύνονται αποκλειστικά σε συνδρομητές υπηρεσιών Nova.

Γιατί να επιλέξω τις υπηρεσίες Nova Energy;

Γιατί σου εξασφαλίζουν πραγματικό και σημαντικό όφελος, σε σχέση με τις χρεώσεις του βασικού προμηθευτή και ξεκάθαρο τρόπο τιμολόγησης, χωρίς κρυφές χρεώσεις και καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης. Πιο συγκεκριμένα:

  • Κερδίζεις τουλάχιστον 36% έκπτωση εμπρόθεσμης εξόφλησης σε όλες τις ημερήσιες χρεώσεις κατανάλωσης και τουλάχιστον 32% όφελος στο ημερήσιο πάγιο με την εμπρόθεσμη πληρωμή του λογαριασμού
  • Ξεχνάς το πάγιο και κερδίζεις 41% έκπτωση στις ημερήσιες χρεώσεις κατανάλωσης, με εμπρόθεσμη πληρωμή, όταν η ημερήσια κατανάλωση ξεπερνά τις 2000kWh/ 4μηνο, με τις υπηρεσίες Nova Energy Home plus και Nova Energy Home plus N
  • Απαλλάσσεσαι από την καταβολή εγγύησης, εφόσον δεν έχεις ανεξόφλητο υπόλοιπο ή επιλέξεις Πάγια Τραπεζική εντολή ως τρόπο εξόφλησης του λογαριασμού σου

Επιπλέον και ειδικά για νυχτερινές χρεώσεις χρήσης

  • Κερδίζεις 29% έκπτωση με την εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού.

Επιπλέον, επωφελείσαι από μοναδικά προνόμια:

  • Μηνιαίους λογαριασμούς, για τον καλύτερο προϋπολογισμό του νοικοκυριού σου
  • Άμεση και Ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση, με την αξιοπιστία της Nova
  • Ανάλυση του ενεργειακού σου προφίλ, για να σου προτείνουμε την υπηρεσία που ταιριάζει στις δικές σου ανάγκες

Οι εκπτώσεις ισχύουν για συνδρομητές υπηρεσιών Nova και για 24μηνη σύμβαση. Οι εκπτώσεις εφαρμόζονται στις ανταγωνιστικές χρεώσεις του οικιακού τιμολογίου του βασικού προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

Δες τον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να αποκτήσω τις υπηρεσίες Nova Energy;
  • Να έχεις ενεργή υπηρεσία Nova
  • Να έχεις παροχή χαμηλής τάσης εντός της γεωγραφικής κάλυψης (Διασυνδεδεμένο Σύστημα και Κρήτη)
  • Να συνδυάσεις υπηρεσίες Nova Energy με υπηρεσίες Nova Τηλεφωνίας, Internet, ή/και Τηλεόρασης, υπο το ίδιο ΑΦΜ
  • Να επιλέξεις μια εκ των υπηρεσιών που είναι διαθέσιμες
  • Να μην έχεις ληξιπρόθεσμες, μη ρυθμισμένες οφειλές

Ποιος είναι ο τιμοκατάλογος των υπηρεσιών Nova Energy;

Δες εδώ τις υπηρεσίες για Οικιακούς πελάτες και εδώ για Επαγγελματίες.

Είναι οι υπηρεσίες Nova Energy διαθέσιμες σε όλη την Ελλάδα;

Οι υπηρεσίες Nova Energy είναι διαθέσιμες σε όλες τις περιοχές του Ελληνικού διασυνδεδεμένου συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας. Το διασυνδεδεμένο σύστημα περιλαμβάνει την ηπειρωτική Ελλάδα, την Εύβοια καθώς και τα ακόλουθα νησιά:

Αγκίστρι, Αίγινα, Αλόννησος, Αμολιανή, Άνδρος, Αντίπαρο, Αντίπαξοι, Δήλο, Ελαφόνησος, Ζάκυνθος, Ηρακλειά, Θάσος, Ιθάκη, Ίο, Κάλαμος, Κάστος, Κέα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κουφονήσι, Κύθηρα, Λευκάδα, Μεγανήσι, Μύκονο, Νάξο, Πάρο, Παξοί, Πόρος, Ρήνεια, Σαλαμίνα, Σαμοθράκη, Σίκινο, Σκιάθος, Σκόπελος, Σπέτσες, Σύρο, Σχοινούσα, Τήνος, Ύδρα, Φολέγανδρο.

Στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει η δυνατότητα προμήθειας και στα υπόλοιπα νησιά που ανήκουν στο μη Διασυνδεδεμένο Δίκτυο Μεταφοράς.

Υπάρχει ελάχιστος χρόνος παραμονής στην υπηρεσία Nova Energy;

Ο ελάχιστος χρόνος παραμονής των υπηρεσιών Nova Energy Home, Nova Energy Home N, Nova Energy Home Plus & Nova Energy Home Plus N είναι 24 μήνες. Σε περίπτωση διακοπής της υπηρεσίας πριν τους 24 μήνες τίθεται σε ισχύ ο ακόλουθος πίνακας αναπόσβεστων, ειδικά για τις υπηρεσίες Nova Energy και ανεξάρτητα από τις υπόλοιπες υπηρεσίες Nova.

Συχνές ερωτήσεις

Πόσες υπηρεσίες Nova Energy μπορώ να αποκτήσω;

Μπορείς να αποκτήσεις έως και 5 υπηρεσίες Nova Energy για κάθε ενεργή υπηρεσία Nova.

Έχω υπηρεσία Nova Energy και θέλω να κάνω αίτηση για Κοινωνικό Τιμολόγιο. Είναι αυτό εφικτό;

Ναι, εφόσον καλύπτεις όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Σου προτείνουμε να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Volton 11300.

Έχω «Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο». Μπορώ να αιτηθώ για υπηρεσία Nova Energy;

Οι υπηρεσίες Nova Energy αφορούν συγκεκριμένα οικιακά τιμολόγια ημερήσιας και νυχτερινής κατανάλωσης (kWh). Εφόσον δεν επιθυμείς να λαμβάνεις πλέον ΚΟΤ μπορείς να προχωρήσεις σε αίτηση για υπηρεσίες Nova Energy.

Ποια είναι Οριακή Τιμή Συστήματος (ΟΤΣ) για τις υπηρεσίες Nova Energy;

Η κατώτατη μέση μηνιαία ΟΤΣ ορίζεται 35€ /MWh και η ανώτατη μέση μηνιαία ΟΤΣ ορίζεται 55€ /MWh. Ο προμηθευτής έχει τη δυνατότητα να εφαρμόσει τη ρήτρα προσαρμογής της Οριακής Τιμής Συστήματος του Ημερήσιου Προγραμματισμού, όπως αυτή δημοσιεύεται στην σελίδα του ΑΔΜΗΕ. Η ρήτρα ενεργοποιείται σε περίπτωση που η μέση μηνιαία ΟΤΣ είναι μικρότερη της τιμής των 35€ /MWh ή μεγαλύτερη από την τιμή των 55€ /MWh.
Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και τον τρόπο υπολογισμού δείτε εδώ

Ποιοι είναι οι Γενικοί Όροι Προμήθειας της Σύμβασης που θα πρέπει να υπογράψω για να αποκτήσω υπηρεσίες Nova Energy για την επιχείρηση ή και το σπίτι μου;

Για τους ισχύοντες Γενικούς Όρους της Σύμβασης Προμήθειας, για τη Χαμηλή Τάση, δες εδώ για Επιχειρησιακούς Πελάτες και εδώ για Οικιακούς Πελάτες (για τις υπηρεσίες Nova Energy Home, Nova Energy Home N, Nova Energy Home Plus & Nova Energy Home Plus N).

Μπορώ να αλλάξω υπηρεσία Nova Energy;

Προς το παρόν δεν είναι δυνατή η μετάβαση από μία συνδυαστική υπηρεσία Nova Energy σε άλλη.

Τι θα συμβεί στην υπηρεσία Nova Energy, αν διακόψω τη Nova Υπηρεσία μου (Internet, Τηλεφωνίας ή/και Τηλεόρασης);

Η υπηρεσία Nova Energy διατηρεί τα προνομιακά τιμολογιακά χαρακτηριστικά της για 2 ολόκληρους μήνες, δίνοντας σου τη δυνατότητα να επανασυνδεθείς στη Nova υπηρεσία σου, ώστε να διατηρήσεις την καλύτερη πρόταση της αγοράς ηλεκτρική ενέργειας.
Σε περίπτωση που δεν προχωρήσεις σε επανασύνδεση της Nova υπηρεσίας Internet, Τηλεφωνίας ή/και Τηλεόρασης, εφόσον πρόκειται για οικιακό τιμολόγιο, γίνεται μετάπτωση της υπηρεσίας Nova Energy στις υπηρεσίες Nova Energy Basic & Nova Energy Basic N. Για επαγγελματικό τιμολόγιο γίνεται μετάπτωση στις υπηρεσίες Nova Energy 1 Professional Basic & Nova Energy 2 Professional Basic.

Υπάρχει δέσμευση στην υπηρεσία μου Nova λόγω της υπηρεσίας Nova Energy;

Οικιακές υπηρεσίες Nova:

Η δέσμευση της υφιστάμενης Nova υπηρεσίας, ανανεώνεται μόνο κατά το πρώτο δέσιμο με υπηρεσία Nova Energy κατά 24 μήνες (της πρώτης υπηρεσίας Nova υπό το ίδιο ΑΦΜ). Οποιαδήποτε επιπλέον υπηρεσία Nova Energy συνδυαστεί με την υπηρεσία Nova, δεν επιφέρει εκ νέου επαναδέσμευση της υπηρεσίας Nova. Σε υφιστάμενη παροχή δεν ανανεώνεται η δέσμευση της Nova υπηρεσίας.

Επαγγελματικές υπηρεσίες Nova:

Ανανέωση δέσμευσης ισχύει σε κάθε υπηρεσία Nova Professional την πρώτη φορά που συνδυάζεται με υπηρεσία Nova Energy ως ακολούθως:

  • Nova2play Professional Economy – 24μήνες
  • Nova2play Professional – 24μήνες

Για όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες η δέσμευση είναι σύμφωνα με την εκάστοτε εμπορική πολιτική.

Μπορώ να αποκτήσω υπηρεσίες Nova Energy χωρίς να είμαι συνδρομητής υπηρεσιών Nova;

Οι υπηρεσίες Nova Energy διατίθενται αποκλειστικά σε συνδρομητές υπηρεσιών Nova εξασφαλίζοντας σημαντικό και πραγματικό όφελος στον ετήσιο προϋπολογισμό.

Έχω Nova Yπηρεσία για το Σπίτι. Μπορώ να αποκτήσω επαγγελματική υπηρεσία Nova Energy;

Βεβαίως. Είναι δυνατοί όλοι οι συνδυασμοί εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις απόκτησης υπηρεσιών Nova Energy.

Αλλαγή Προμηθευτή

Είναι η Nova προμηθευτής Ηλεκτρικής Ενέργειας;

Οι υπηρεσίες Nova Energy παρέχονται από τη Volton, σε συνεργασία με τη Nova, το μεγαλύτερο πάροχο συνδυαστικών υπηρεσιών οικιακής ψυχαγωγίας και επικοινωνίας στην Ελλάδα, αποκλειστικά για συνδρομητές υπηρεσιών Nova, καλύπτοντας μία ακόμα βασική οικιακή ανάγκη.

Τώρα, οι συνδρομητές υπηρεσιών Nova έχουν την ευκαιρία να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες του σπιτιού τους με σημαντικό όφελος! Χωρίς κρυφές χρεώσεις με την εγγύηση και την αξιοπιστία της Nova!

Πώς μπορώ να αλλάξω Προμηθευτή Ηλεκτρικού Ρεύματος;

Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή είναι πολύ απλή, και δεν απαιτείται καμία αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σου. Το μόνο που απαιτείται είναι να υπογράψεις τη Σύμβαση Προμήθειας Nova Energy, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά (βλ. κατηγορία ερωτήσεων «Δικαιολογητικά») ανάλογα με την κατηγορία πελάτη στην οποία ανήκεις.

Θα έχω διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή;

Όχι, δε θα υπάρξει καμία διακοπή ρεύματος κατά τη διαδικασία αλλαγής. Η επιχείρησή ή το σπίτι σου δεν μένουν ούτε λεπτό χωρίς ρεύμα, καθώς η διαδικασία αλλαγής Προμηθευτή είναι καθαρά εμπορική. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).

Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αλλαγής Προμηθευτή;

Για την ολοκλήρωση αλλαγής Προμηθευτή απαιτείται περίπου μια εβδομάδα από την εκπνοή του δικαιώματος υπαναχώρησης. Το χρονικό διάστημα εξαρτάται από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ).

Τι γίνεται με τη δέσμευση που έχω στον προηγούμενο προμηθευτή;

Στην περίπτωση που θέλεις να αλλάξεις προμηθευτή πριν την συμπλήρωση της ελάχιστης παραμονής ενδέχεται να εφαρμοστούν αναπόσβεστα τέλη από τον προηγούμενο προμηθευτή. Μπορείς να ανατρέξεις στους Γενικούς ή Ειδικούς Όρους Προμήθειας της Σύμβασης που έχεις υπογράψει για να ενημερωθείς αναλυτικά με τις υποχρεώσεις σου.

Μπορώ να αιτηθώ για να αποκτήσω υπηρεσία Nova Energy αν είμαι σε καθεστώς ρύθμισης;

Βεβαίως και μπορείς, αρκεί ο λογαριασμός να είναι ενήμερος ως προς τους όρους της ρύθμισης που έχεις κάνει.

Ποιος είναι ο πάροχος ηλεκτρικής ενέργειας με τον οποίο συνεργάζεστε για τη διάθεση των υπηρεσιών Nova Energy;

Η Volton είναι µία αµιγώς Ελληνική εταιρεία ενέργειας, η οποία έχει εισέλθει δυναμικά στην Προμήθεια και Εμπορία Ηλεκτρικής Ενέργειας στην Ελληνική αγορά. Προσφέροντας αξιόπιστες υπηρεσίες, φιλοδοξεί να γίνει µία από τις σηµαντικότερες εταιρείες του ενεργειακού κλάδου, µε στόχο να εκπληρώνει τις ολοένα αυξανόμενες ενεργειακές ανάγκες επιχειρήσεων και νοικοκυριών.

Η Volton ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον χώρο της ενέργειας από το 2016 όταν η εταιρία έλαβε άδεια «Προµήθειας και Εµπορίας Ηλεκτρικής Ενέργειας» συνολικής ισχύος 100 MW από τη Ρυθµιστική Αρχή Ενέργειας.

Η Volton είναι µέλος ενός ισχυρού επιχειρηµατικού οµίλου µε έντονη και φιλόδοξη δραστηριότητα στον χώρο παραγωγής ενέργειας από Ανανεώσιµες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ). Η εγκατεστηµένη ισχύς των πάρκων που βρίσκονται σε λειτουργία και σε διαδικασία κατασκευής ανέρχεται στα 19 MW, ενώ σύντοµα εκκινεί η κατασκευή ενός νέου, µεγάλου πάρκου ισχύος 12 MW. Οι υφιστάµενες µονάδες παραγωγής, σε συνδυασµό µε τις µονάδες του οµίλου που βρίσκονται σε διαδικασία αδειοδότησης, θα δηµιουργήσουν παραγωγική ικανότητα συνολικής εγκατεστηµένης ισχύος 94 MW, καθιστώντας τον όµιλο ως έναν από τους µεγαλύτερους ενεργειακούς οµίλους Ανανεώσιµων Πηγών Ενέργειας στην Ελλάδα.

Τι είναι ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας;

Ο Προμηθευτής Καθολικής Υπηρεσίας υποχρεούται να προμηθεύει μικρούς πελάτες σε όλη την ελληνική επικράτεια, εφόσον συντρέχει μία από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες έχουν αδρανήσει σχετικά με το δικαίωμα ελεύθερης επιλογής προμηθευτή
  • οι ως άνω υποψήφιοι πελάτες αδυνατούν να βρουν προμηθευτή στην απελευθερωμένη αγορά με βάση τους υφιστάμενους εμπορικούς όρους

Η μετάπτωση στην υπηρεσία καθολικής υπηρεσίας πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

Τι είναι ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου;

Ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου ορίζεται, με απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ), ο Προμηθευτής με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς ανά κατηγορία πελατών (σήμερα η ΔΕΗ). Ο Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου υποχρεούται να προμηθεύει πελάτες οι οποίοι δεν εκπροσωπούνται από προμηθευτή, λόγω υπαιτιότητας του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους ή εξαιτίας γεγονότων που εμπίπτουν στη σφαίρα επιρροής του μέχρι πρότινος προμηθευτή τους. Η μετάπτωση στην υπηρεσία τελευταίου καταφυγίου πραγματοποιείται αυτόματα για τον πελάτη.

Για πόσο καιρό είναι υποχρεωμένος ο Προμηθευτής "Τελευταίου Καταφυγίου" να προμηθεύει πελάτες που δεν εκπροσωπούνται από άλλο Προμηθευτή;

Ο Προμηθευτής «Τελευταίου Καταφυγίου» είναι υποχρεωμένος να προμηθεύει προσωρινά μόνο, ηλεκτρική ενέργεια στους πελάτες που δεν εκπροσωπούνται και για διάστημα που δεν ξεπερνά τους τρεις (3) μήνες. Στο διάστημα αυτό, οι εν λόγω πελάτες έχουν τη δυνατότητα να διαπραγματευτούν συμβάσεις προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας με τον Προμηθευτή της επιλογής τους.

Εφόσον είμαι στον Προμηθευτή "Τελευταίου Καταφυγίου", πότε έχω το δικαίωμα να επιλέξω τις υπηρεσίες Nova Energy;

Οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια των τριών μηνών, που βρίσκεσαι στον Προμηθευτή «Τελευταίου Καταφυγίου», έχεις το δικαίωμα να υπογράψεις Σύμβαση Προμήθειας και να αποκτήσεις τις υπηρεσίες Nova Energy, χωρίς κανένα κόστος.

Εγγύηση

Τι είναι η εγγύηση;

Η εγγύηση αποτελεί μορφή εξασφάλισης της εταιρίας έναντι μελλοντικών οφειλών του καταναλωτή, που απορρέουν από την Σύμβαση Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας και εφαρμόζεται από όλους τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας.

Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης για τις υπηρεσίες Nova Energy και πότε χρεώνεται;

Έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις Πάγια Τραπεζική Εντολή ως τρόπο εξόφλησης λογαριασμού, και να μην καταβάλλεις ποσό εγγύησης. Απαραίτητη προϋπόθεση, να διατηρήσεις την Πάγια Τραπεζική Εντολή και το διαθέσιμο υπόλοιπο στον τραπεζικό σου λογαριασμό να επαρκεί για την εξόφληση του λογαριασμού. Σε διαφορετική περίπτωση, το ποσό της εγγύησης χρεώνεται στον πρώτο λογαριασμό και είναι ίδιο με αυτό του υφιστάμενου προμηθευτή. Το ελάχιστο όριο για τις παροχές οικιακής χρήσης ορίζεται στα 15 € και για τις παροχές επαγγελματικής χρήσης στα 50 €.

Ποιο είναι το ποσό της εγγύησης για νέα παροχή;

Εφόσον ενδιαφέρεσαι για νέα παροχή, το ποσό της εγγύησης για τα οικιακά τιμολόγια ορίζεται στα 48€ για μονοφασική παροχή και στα 77€ για τριφασική παροχή.

Για τα επαγγελματικά τιμολόγια, δες εδώ την πολιτική εγγύησης.

Τι θα γίνει με την εγγύηση που έχω καταβάλει στον προηγούμενο προμηθευτή;

Το ποσό της εγγύησης του προηγούμενου προμηθευτή επιστρέφεται με τον τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Λογαριασμός και Χρεώσεις

Τι χρεώσεις περιλαμβάνει ο λογαριασμός μου;

Οι χρεώσεις σε όλους τους λογαριασμούς για όλους τους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας αποτελούνται από i) Ανταγωνιστικό σκέλος (Χρεώσεις Προμήθειας) ii) Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις & iii) Λοιπές Χρεώσεις.

  • Ανταγωνιστικό σκέλος: αφορά τις χρεώσεις προμήθειας ρεύματος και υπολογίζονται επι της ενέργειας που έχει καταναλωθεί στο ανάλογο χρονικό διάστημα τιμολόγησης. Είναι οι χρεώσεις που μπορούν να διαμορφώσουν οι πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας και να διαφοροποιήσουν στις υπηρεσίες ηλεκτρικής ενέργειας. Δες εδώ τις χρεώσεις για τις υπηρεσίες Nova Energy.
  • Ρυθμιζόμενες χρεώσεις: είναι ίδιες για όλους τους καταναλωτές, ανάλογα την κατηγορία τιμολογίου, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει και αφορούν στις χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας (δηλαδή το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων.
  • Λοιπές Χρεώσεις: Οι παρακάτω χρεώσεις επιβάλλονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει, συν εισπράττονται με τους λογαριασμούς κατανάλωσης και αποδίδονται στο κράτος:
    • Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης – ΕΦΚ (Ν. 2960/01). Ο ΕΦΚ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς , υπολογίζεται επί της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και υπόκειται σε ΦΠΑ.
    • Ειδικό τέλος 5‰ – ΔΕΤΕ (Ν. 2093/1992). Το ΔΕΤΕ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, υπολογίζεται επί της αξίας του καταναλισκόμενου ρεύματος προσαυξημένης με τη χρέωση του ΕΦΚ. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ.
    • Δημοτικά Τέλη – Δημοτικοί Φόροι – Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (Ν. 25/1975, Ν. 2130/1993). Η χρέωση των δημοτικών τελών (ΔΤ) του δημοτικού φόρου (ΔΦ) και του τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) χρεώνονται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και υπολογίζονται σύμφωνα με τα τετραγωνικά μέτρα του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου.
    • ΕΡΤ (ΦΕΚ 44A/ 29.04.2015).

Ποιες είναι οι Χρεώσεις Προμήθειας (Ανταγωνιστικό σκέλος) των υπηρεσιών Nova Energy;

Μπορείς να ενημερωθείς για τις Χρεώσεις Προμήθειας των υπηρεσιών, στους τιμοκαταλόγους για Οικιακούς πελάτες και για Επαγγελματίες.

Τι είναι οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;

Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι ίδιες για όλους τους καταναλωτές, ανάλογα την κατηγορία τιμολογίου, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει.
Αφορούν στις χρεώσεις που επιβαρύνονται όλοι οι καταναλωτές που κάνουν χρήση των υποδομών ηλεκτρικής ενέργειας (δηλαδή το σύστημα μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας και τα δίκτυα διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας και το ειδικό τέλος μείωσης εκπομπών αερίων ρύπων) και είναι ίδιες για όλους τους παρόχους.

Τι είναι οι Λοιπές χρεώσεις;

Οι παρακάτω χρεώσεις επιβάλλονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει, συν εισπράττονται με τους λογαριασμούς κατανάλωσης και αποδίδονται στο κράτος: (α) Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης – ΕΦΚ (Ν. 2960/01). Ο ΕΦΚ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς , υπολογίζεται επί της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και υπόκειται σε ΦΠΑ (β) Ειδικό τέλος 5‰ – ΔΕΤΕ (Ν. 2093/1992). Το ΔΕΤΕ χρεώνεται μόνο στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, υπολογίζεται επί της αξίας του καταναλισκόμενου ρεύματος προσαυξημένης με τη χρέωση του ΕΦΚ. Δεν υπόκειται σε χρέωση ΦΠΑ. (γ) Δημοτικά Τέλη –Δημοτικοί Φόροι – Τέλος Ακίνητης Περιουσίας (Ν. 25/1975, Ν. 2130/1993). Η χρέωση των δημοτικών τελών (ΔΤ) του δημοτικού φόρου (ΔΦ) και του τέλους ακίνητης περιουσίας (ΤΑΠ) χρεώνονται στους έναντι και εκκαθαριστικούς λογαριασμούς και υπολογίζονται σύμφωνα με τα τετραγωνικά μέτρα του ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου. (δ) ΕΡΤ (ΦΕΚ 44A/ 29.04.2015).

Τι εννοούμε «έναντι» και τι «εκκαθαριστικό» λογαριασμό;

Ο λογαριασμός χαρακτηρίζεται ανάλογα ως:

  • ΕΝΑΝΤΙ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας γίνονται βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης σύμφωνα με το παρελθοντικό προφίλ κατανάλωσης που έχει καταγραφεί στο μετρητή.
  • ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ: Οι υπολογισμοί και οι χρεώσεις ενέργειας γίνονται βάσει καταμετρούμενης κατανάλωσης πιστοποιημένης από τον αρμόδιο διαχειριστή δικτύου.

Τί σημαίνει η χρέωση των Ρυθμιζόμενων Χρεώσεων σε λογαριασμούς Έναντι;

Σύμφωνα με απόφαση της ΡΑΕ (Ο-69655 1/11/2017) οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις εφαρμόζονται πλέον και στους Έναντι λογαριασμούς. Μέχρι πρότινος, αυτές εφαρμόζονταν μόνο στους Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως οι χρεώσεις αυτές χρεώνονται διπλά. Αντίθετα, μοιράζονται ανάμεσα στους Έναντι κι Εκκαθαριστικούς λογαριασμούς, ώστε οι συνολικές χρεώσεις να είναι πιο κοντά από λογαριασμό σε λογαριασμό και να διευκολύνεται, έτσι, ο οικογενειακός σου προϋπολογισμός.

Πότε ισχύει η νυχτερινή χρέωση στα οικιακά τιμολόγια;

Για όσους έχουν και νυχτερινό μετρητή, και εκτός και αν αναγράφονται διαφορετικές ώρες στο ρολόι / λογαριασμό, η νυχτερινή χρέωση ισχύει:

  • Από 1 Νοεμβρίου έως 30 Απριλίου: 02:00 – 08:00 και 15:00 – 17:00 και
  • Από 1 Μαϊου έως 31 Οκτωβρίου : 23:00 – 07:00

Πώς θα ενημερώνομαι για τις ενδείξεις του μετρητή μου;

Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης Χαμηλής Τάσης (ΧΤ) και βάσει αυτών των μετρήσεων γίνεται η εκκαθάριση του λογαριασμού σου.

Κάθε πότε θα λαμβάνω το λογαριασμό Nova Energy;

Η συχνότητα έκδοσης λογαριασμού είναι μηναία για όλα τα τιμολόγια Χαμηλής Τάσης (ΧΤ). Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να διαχειρίζεσαι καλύτερα τα έξοδά της οικίας ή της επιχείρησης σου. Ο εκκαθαριστικός λογαριασμός εκδίδεται σε τετραμηνιαία βάση.

Πώς θα λαμβάνω το λογαριασμό Nova Energy;

Μπορείς να λαμβάνεις το λογαριασμό σου με έντυπη μορφή μέσω φυσικού ταχυδρομείου. Σύντομα θα έχεις τη δυνατότητα να λαμβάνεις το λογαριασμό σου ηλεκτρονικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) σε μορφή PDF και να έχεις την απόλυτη διαχείρισή του μέσω του Nova Μyaccount.

Θα λαμβάνω ένα κοινό λογαριασμό για τις υπηρεσίες Nova Energy και τις υπηρεσίες Nova Internet, Τηλεφωνίας ή/και Τηλεόρασης;

Θα λαμβάνεις λογαριασμό για τις υπηρεσίες Nova Energy & ανεξάρτητο λογαριασμό για τις υπηρεσίες Τηλεφωνίας, Internet ή και Τηλεόρασης.

Πώς μπορώ να εξοφλήσω το λογαριασμό μου;

Μπορείς να εξοφλήσεις το λογαριασμό σου σε ένα κατάστημα Nova (χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση).

Έχω ακίνητο που δεν χρησιμοποιείται. Υπάρχει δυνατότητα απαλλαγής από την καταβολή των δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού;

Βάσει του ν.3345/2005, ακίνητα που δεν ηλεκτροδοτούνται και δεν χρησιμοποιούνται, μπορούν να έχουν απαλλαγή από την καταβολή δημοτικών τελών καθαριότητας και φωτισμού, εφόσον ο ιδιοκτήτης ή ο νόμιμος εκπρόσωπος υποβάλλει στο Δήμο υπεύθυνη δήλωση αλλά και σχετική βεβαίωση από το τοπικό γραφείο ΔΕΔΔΗΕ.

Πληροφορίες για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των τοπικών γραφείων του ΔΕΔΔΗΕ μπορείς να βρεις στην αντίστοιχη ιστοσελίδα. Διευκρινίζουμε ότι σε περίπτωση που διαπιστωθεί χρησιμοποίηση του ακινήτου, επιβάλλεται ολόκληρο το σχετικό τέλος μαζί με το σχετικό πρόστιμο, αναδρομικά από το χρόνο απαλλαγής.

Έκπτωση Συνέπειας

Τι είναι η έκπτωση συνέπειας;

Πρόκειται για μια επιπλέον επιβράβευση για την εμπρόθεσμη εξόφληση του λογαριασμού σου. Για τις υπηρεσίες Nova Energy παρέχεται έκπτωση στις Χρεώσεις Προμήθειας του λογαριασμού ρεύματος σε όλους τους συνεπείς πελάτες. Δες πως διαμορφώνονται οι χρεώσεις εμπρόθεσμης πληρωμής, στον τιμοκατάλογο κάθε υπηρεσίας.

Πώς & πότε αποδίδεται η έκπτωση συνέπειας;

Η έκπτωση συνέπειας εφαρμόζεται στο σύνολο των ανταγωνιστικών χρεώσεων που αφορούν το 4μηνο. Η έκπτωση αποδίδεται στον εκκαθαριστικό λογαριασμό (1 φορά δηλαδή το 4μηνο), εκτός από την περίπτωση που ο πρώτος λογαριασμός που εκδίδεται μετά την ενεργοποίηση της υπηρεσίας είναι εκκαθαριστικός. Σε αυτή την περίπτωση η έκπτωση αποδίδεται στον αμέσως επόμενο εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να επωφεληθώ από την έκπτωση συνέπειας;

Απαραίτητη προϋπόθεση για την απόδοση της εν λόγω έκπτωσης, είναι η συνέπεια εξόφλησης του συνολικού ποσού του λογαριασμού καθώς και τυχόν δόσεων διακανονισμού οφειλής, σε 4 συνεχόμενους κύκλους τιμολόγησης (3 έναντι και 1 εκκαθαριστικό λογαριασμό υπηρεσίας Ενέργειας).

Για να θεωρηθείς συνεπής, δεν πρέπει να έχεις καθυστερήσει ούτε μια ημέρα από την ημερομηνία λήξης του εκάστοτε λογαριασμού, στην εξόφληση όλων των λογαριασμών, διαφορετικά η τιμολόγηση θα γίνεται σύμφωνα με τις χρεώσεις εκπρόθεσμης πληρωμής που αναγράφονται στον τιμοκατάλογο της κάθε υπηρεσίας.

Ειδικά, για την υπηρεσία “Nova Energy 2 Professional” απαραίτητη προϋπόθεση για την απόδοση της εν λόγω έκπτωσης, είναι η συνέπεια εξόφλησης του συνολικού ποσού του προηγούμενου λογαριασμού, καθώς η εκκαθάριση γίνεται σε μηνιαία βάση και με την ίδια συχνότητα αποδίδεται και η έκπτωση συνέπειας σε κάθε λογαριασμό.

Πόση είναι η έκπτωση συνέπειας που θα λάβω;

Η έκπτωση συνέπειας εξαρτάται από την υπηρεσία Nova Energy και εφαρμόζεται στο ανταγωνιστικό σκέλος επι των παγίων και της αξίας ενέργειας . Δες στον τιμοκατάλογο των υπηρεσιών, τις χρεώσεις εμπρόθεσμης πληρωμής.

Γιατί το ποσό της έκπτωσης αφορά μόνο στις Χρεώσεις Προμήθειας και όχι και στις Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις;

Μόνον οι Χρεώσεις Προμήθειας (ανταγωνιστικό σκέλος) είναι χρεώσεις που σχετίζονται με τον Προμηθευτή, ενώ οι Ρυθμιζόμενες Χρεώσεις καθορίζονται από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ) και την Πολιτεία με βάση σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις και εφαρμόζονται σε όλους τους πελάτες, ανεξαρτήτως του Προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας που έχουν επιλέξει.

Πώς εμφανίζεται η έκπτωση στο λογαριασμό;

Ως έκπτωση επί των χρεώσεων ηλεκτρικής ενέργειας (kWh και πάγιο).

Εάν εξοφλούνται οι λογαριασμοί στην ημερομηνία λήξης τους (την τελευταία ημέρα προθεσμίας πληρωμής) σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα σημεία, θεωρείται εμπρόθεσμη η πληρωμή;

Ναι, εφόσον έχουν εξοφληθεί έως και την ημερομηνία λήξης τους, θεωρείται εμπρόθεσμη η πληρωμή.

Δικαιολογητικά

Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για Οικιακά Τιμολόγια;
  1. Αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού. Στην περίπτωση όπου αυτός είναι έναντι, χρειάζεται και ο τελευταίος εκκαθαριστικός, ο οποίος είναι αποδεκτός εφόσον:
    • δεν εμφανίζει προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό και
    • δεν είναι ληξιπρόθεσμος ή δεν έχουν περάσει περισσότερες από 30 ημέρες από τη λήξη του ή
    • εμφανίζει ανεξόφλητο ποσό, αλλά υπάρχει και απόδειξη πληρωμής του ή
    • έχουν περάσει 30 ημέρες από τη λήξη του αλλά εξοφλείται μέσω πάγιας εντολής
      Σε περίπτωση νέας εγκατάστασης / κομμένης παροχής / νέου χρήστη, όπου δεν υπάρχει αντίγραφο τελευταίου λογαριασμού, είναι απαραίτητο το επίσημο έγγραφο του ΔΕΔΔΗΕ με αναγραφόμενα τα στοιχεία της παροχής.
  2. Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας, με επίδειξη του πρωτοτύπου:
    • για πελάτες αλλοδαπούς από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι αποδεκτά η ταυτότητα εκδοθείσα σε χώρα της ΕΕ ή διαβατήριο
    • για πελάτες αλλοδαπούς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, είναι αποδεκτά η άδεια παραμονής ή διαβατήριο
    • για Έλληνες υπηκόους είναι αποδεκτά ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης

Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για Κοινόχρηστους Χώρους;
  1. Χωρίς αλλαγή ονόματος (υφιστάμενη επωνυμία «Κοινόχρηστοι χώροι»):
    • Αντίγραφο τελευταίου έναντι ή εκκαθαριστικού λογαριασμού με αποδοχή βάσει οδηγιών για επαγγελματικά τιμολόγια
    • Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας του διαχειριστή
    • Υπεύθυνη Δήλωση διαχειριστή με την απόφαση γενικής συνέλευσης της πολυκατοικίας με βάση την οποία ορίζεται ως διαχειριστής της πολυκατοικίας και ομόφωνα εξουσιοδοτημένος για την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας
  2. Με αλλαγή ονόματος (Διαφορετική επωνυμία που θα αλλάξει σε «Κοινόχρηστοι χώροι»):
    Επιπλέον των ανωτέρω, θα πρέπει να ελέγχεται ο υφιστάμενος λογαριασμός, αν περιλαμβάνει χρέωση ΤΑΠ:

    • Αν όχι, τότε προχωράει ως άνω η εκπροσώπηση
    • Αν ναι, απαιτείται βεβαίωση από τον οικείο Δήμο για απαλλαγή ΤΑΠ

Ποια είναι τα δικαιολογητικά που χρειάζονται για εταιρείες ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ, ΙΚΕ;
  1. Ισχύον καταστατικό.
  2. Ταυτότητα νόμιμου εκπροσώπου διπλής όψεως.
  3. Πρόσφατη, εκδοθείσα τους τελευταίους δύο (2) μήνες, βεβαίωση του Γ.Ε.ΜΗ περί τροποποιήσεων του καταστατικού και περί ισχύουσας εκπροσώπησης για τις ΕΠΕ ή ΦΕΚ για τις Α.Ε.
  4. ΦΕΚ εκλογής ΔΣ, συγκρότησής του σε σώμα και εκπροσώπησης της εταιρείας για τις ΑΕ, Σε περίπτωση που η σύμβαση υπογράφεται από τρίτο πρόσωπο (άλλο από το νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας), υπό την προϋπόθεση ότι τούτο επιτρέπεται από το καταστατικό, για τη νομιμοποίηση του υπογράφοντος απαιτείται:
    • συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη νομίμως από τον ή τους εταίρους/ τον ή τους νόμιμους διαχειριστές που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) (ΟΕ, ΕΕ, IKE),
    • συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη νομίμως από τον ή τους νόμιμο/νόμιμους διαχειριστές που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) (ΕΠΕ),
    • συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο (στο οποίο η εξουσία θα παρέχεται από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας για λογαριασμό της εταιρείας) ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας με γνήσιο της υπογραφής του από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) ή ακριβές αντίγραφο πρακτικού Διοικητικού Συμβουλίου με το οποίο εξουσιοδοτείται για την εν λόγω πράξη, υπογραφή κλπ. (ΑΕ).

 

Τι είναι η Υπεύθυνη Δήλωση Εγκαταστάτη Ηλεκτρολόγου (ΥΔΕ);

Σύμφωνα με την υφιστάμενη νομοθεσία (Ν. 4483/65), είναι υποχρεωτικός ο επανέλεγχος των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων από αδειούχους εγκαταστάτες ηλεκτρολόγους, οι οποίοι και εκδίδουν σχετική Υπεύθυνη Δήλωση που υποβάλλεται στο ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ.

Ο επανέλεγχος διενεργείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, τα οποία ορίζονται στο άρθρο 5 της Απόφασης Φ.7.5/1816/88/27.02.04 του Υφυπουργού Ανάπτυξης που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 470/05.03.2004. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στις κατοικίες ο επανέλεγχος πρέπει να διενεργείται τουλάχιστον κάθε 14 χρόνια, ενώ στους επαγγελματικούς χώρους (χωρίς εύφλεκτα υλικά) κάθε 7 χρόνια.

Θέματα Δικτύου

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ;

Μπορείς να απευθυνθείς στον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου.

Υπάρχει ενδεχόμενο διάκρισης και διακοπής ρεύματος μόνο στους πελάτες με υπηρεσίες Nova Energy;

Δεν υφίσταται κανένας διαχωρισμός ή διάκριση έναντι οποιουδήποτε καταναλωτή, ανεξαρτήτως του παρόχου που έχει επιλέξει για την τροφοδοσία της εγκατάστασής.

Αν υπάρχει διακοπή ρεύματος στην περιοχή μου, θα έχω κι εγώ διακοπή ρεύματος;

Επειδή το Δίκτυο είναι κοινό, η διακοπή επηρεάζει το σύνολο των καταναλωτών της περιοχής (άρα και εσάς) ανεξάρτητα της εταιρείας που έχεις επιλέξει για προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.

Σε περίπτωση βλάβης που μπορώ να απευθυνθώ; Θα επιβαρυνθώ κάτι για την επίλυση του προβλήματος μου;

Σε περίπτωση βλάβης, υπεύθυνος για την αποκατάστασή της είναι ο αρμόδιος τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ, χωρίς επιβάρυνση. Ο ΔΕΔΔΗΕ είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και ομαλή λειτουργία του δικτύου διανομής ανεξαρτήτως προμηθευτή.

Που θα απευθυνθώ για τεχνικά θέματα σχετικά με την ηλεκτροδότηση του ακινήτου μου;

Θα πρέπει να απευθυνθείς στο Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.). για θέματα που σχετίζονται με :

  • Αρχική Ηλεκτροδότηση
  • Επαύξηση/Μείωση Ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης
  • Μετατοπίσεις (στύλου, καλωδίου, παροχής/μετρητή)
  • Ενοποίηση ή διαχωρισμός παροχών
  • Αποξήλωση παροχής
  • Φωτοβολταϊκά και άλλες ΑΠΕ

Αρμόδια Ρυθμιστική Αρχή: ΡΑΕ