Συχνές Ερωτήσεις

Η ενότητα Συχνές Ερωτήσεις αφορά σε γενικότερες ερωτήσεις που υποβάλλονται συχνά από τους ενδιαφερόμενους.

Κατά συνέπεια δεν μπορούν να συμπεριλάβουν το πλήθος των επιμέρους ατομικών περιπτώσεων ή να υποκαταστήσουν την πληρέστερη ενημέρωση που μπορεί να δοθεί μόνο μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας από τους αρμόδιους εκπροσώπους μας.

Η συγκεκριμένη ενότητα θα ενημερώνετε κατά καιρούς με νέες κατηγορίες και πληροφορίες.

3PLAY

Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών EON Fiber απαιτείται η απόκτηση εξοπλισμού VDSL Wi-Fi Router. Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών τηλεόρασης απαιτείται ο αποκωδικοποιητής EON Smart Box.

Η εγκατάσταση του εξοπλισμού και για τις δύο υπηρεσίες παρέχεται δωρεάν.

Οι υπηρεσίες EON Fiber μπορούν να ενεργοποιηθούν αποκλειστικά σε οικιακό χώρο.

Μπορείς να ανακαλύψεις το νέο συναρπαστικό κόσμο της υπηρεσίας EON TV εδώ

2PLAY

Οι υπηρεσίες Fiber μπορούν να ενεργοποιηθούν αποκλειστικά σε οικιακό χώρο.

Φυσικά και μπορείς! Μπορείς να δεις όλες τις υπηρεσίες EON Fiber για να απολαμβάνεις το πλούσιο περιεχόμενο της Nova.

Πλοηγηθείτε από το μενού στο 3PLAY για να δείτε όλα τα συνδυαστικά προγράμματα.

Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών Fiber απαιτείται η απόκτηση εξοπλισμού VDSL Wi-Fi Router.

EON TV

Για την ενεργοποίηση των προγραμμάτων απαιτείται αποκωδικοποιητής ΕΟΝ Smart Box. Τα τέλη ενεργοποίησης παρέχονται δωρεάν.

Όχι, τα προγράμματα μπορούν να ενεργοποιηθούν αποκλειστικά σε οικιακό χώρο.

Μπορείς να ανακαλύψεις τον νέο συναρπαστικό κόσμο της υπηρεσίας EON TV εδώ.

Scroll to Top

Θέλετε μια πραγματικά καλύτερη προσφορά;

ΑΚΟΜΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ !!
ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ

    Ζητήστε να σας καλέσουμε!

    Συμπληρώστε τα πεδία και ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει άμεσα.








    Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 - 21:00 (εκτός αργιών). Αιτήματα εκτός ωραρίου εξυπηρετούνται την επόμενη εργάσιμη.